قوانین گارانتی ایزاشاپ
این خدمت ایراد های ظاهری ، شکستگی و خط و خش و موارد فنی که در صورت استفاده و یا نصب نادرست کاربر ایجاد شده است را شامل نمی شود.
مواردی که شامل گارانتی می باشد:
- آداپتور
- وای فای
- اسپیکر
- کیبورد و تاچ پد
- پورت یو اس بی
- دی وی دی رایتر
- سی پی یو، رم، گرافیک و هارد
- صفحه نمایش (نقاط نورانی ریز لحاظ نمیشود.)
- باتری (ملاک سلامت باتری کارکرد حداقل 45 دقیقه می باشد و در صورت کارکرد کمتر از این مدت زمان ، دستگاه گارانتی می گردد.)
مواردی که شامل گارانتی نمی باشد:
- وبکم
- بلوتوث
- پورت شبکه
- سنسور اثر انگشت
- سوکت کارت حافظه
- کیت سیمکارت در لپ تاپ های صنعتی
- در دستگاه های استوک به دلیل اینکه دست دوم هستن ممکن است، خط و خش، شکستگی و زدگی های جزئی و در حد عرف یا هاله های خیلی جرئی در صفحه مانیتور وجود داشته باشد و با توجه به قیمت از نظر ظاهر قابل مقایسه با دستگاه های نو نمی باشد. پس برگشت کالا به این دلایل قابل قبول نیست.
- در صورتی که آسیبدیدگی در زمان تحویل گرفتن سفارش قابل دیدن باشد و خریدار کالا را تحویل بگیرد.
نکات قابل توجه:
- کالاها قبل از ارسال برای مشتری، توسط واحد فنی فروشگاه ایزاشاپ کاملا چک می شود و برچسپ گارانتی ،پشت دستگاه و روی آدابتور نصب میشود. توجه داشته باشید در صورت مخدوش شدن برچسپ های گارانتی، دستگاه از مهلت تست و گارانتی خارج می شود و هرگونه دستکاری و باز شدن لیبل گارانتی تنها به معنای ابطال ضمانت می باشد.
- درصورتی که دستگاه هیچ مشکل و ایراد طبق ضوابط گارانتی و مهلت تست نداشت یا ایراد جزء مواردی بود که شامل تست سخت افزاری دستگاه نمی شود ولی با این حال مشتری اصرار به برگشت کالا داشت (برگشت بدون دلیل موجه) فروشگاه مبلغ 300 هزار تومان را به خاطر نرم افزارها و ویندوز و تست سلامت اولیه که برای مشتری انجام شده هست از مبلغ دستگاه کسر می کند و دستگاه مرجوع و مجددا تست می شود و پس از 72 ساعت هزینه به مشتری عودت می شود هزینه انتی ویروس اورجینال و ... که همراه با فاکتور بوده نیز از دستگاه کسر می گردد.
⭕ رویه پرداخت | ⭕ رویه ارسال | ⭕ شرایط و ضوابط گارانتی