شرایط فروش و ضوابط ارسال و برگشت کالا توسط ایزا شاپ

لطفاً در هنگام سفارش کالا مشخصات و نیازهای خود را دقیقا بررسی نمائید ، مسئولیت عدم بررسی صحیح و سفارش نادرست بر عهده خریدار می باشد و عودت محصول به هر دلیل به غیر از ایراد سخت افزاری (که فقط تعویض میگردد)امکان پذیر نمی باشد

 

مدت زمان گارانتی 7 روز می باشد 

 

✍️همواره در نظر داشته باشید که کالاهای استوک همانند کالاهای آکبند(در شرایط یکسان ظاهری و کیفیتی) نمی باشد و قیمت این دسته از کالاها به شرایط مختلفی بستگی دارد. ✍️

 

✍️مشتریان عزیز،لطفا در مدت زمان 7 روزه گارانتی نسبت به چک و تست کامل دستگاه های خود اقدام نمایید و در صورت وجود مشکل ،قبل از پایان این زمان کالای خود را برگشت دهید به دلیل اینکه دستگاه ها همه استوک و دست دوم هستند،بنابراین خط و خش، شکستگی و قوری های جزیی و در حد عرف یا هاله های خیلی جریی در صفحه مانیتور جزیی از دستگاه های دسته دوم هستند و با توجه به قیمت از نظر ظاهر قابل مقایسه با دستگاه های نو نمی باشد. پس برگشت کالا به این دلایل قابل قبول نیست.✍️

 

✍️همکاران ما تمام تلاش خود را انجام می دهند که بهترین بسته بندی چند لایه را در موقع ارسال انجام دهند ولی با توجه به روش های نادرست حمل کارتن های سفارشات، توسط موسسات باربری به شهرستان ها، در راستای بسته بندی صحیح و ارسال مطمئن کالا، لطفاً روش ارسال را خودتان بعد از خرید مشخص نمائید زیرا مسئولیت شکستگی کالاها در بین راه متوجه فروشنده نمی باشد.✍️

 

✍️کالای برگشتی خود را قبل از اتمام مدت زمان گارانتی و با بسته بندی و شرح کامل مشکل و ایراد فنی ارسال نمایید.✍️

 

✍️همکاران عزیز،توجه داشته باشید که گارانتی ما شامل تست و تعویض میباشد و در صورت وجود مشکل تنها کالا با همان مدل یا مدل مشابه تعویض شده و برگشت پول نداریم.✍️

 

✍️درصورت ارسال کالا جهت گارانتی تمامی هزینه رفت و برگشت برعهده خود مشتری می باشد✍️

 

✍️تمامی دستگاه های ارسالی ،پس از چک سیستمی اولیه در بسته بندی ضد ضربه و چند لایه برای شما ارسال می گردد.✍️

 

قبل از ارسال کالا برای مشتری توسط واحد فنی فروشگاه ایزاشاپ دستگاه کاملا چک می شود و برچسپ گارانتی پشت دستگاه و روی آدابتور نصب میشود توجه داشته باشید در صورت مخدوش شدن برچسپ های گارانتی دستگاه از مهلت تست و گارانتی خارج می شود و هرگونه دستکاری و باز شدن لیبل گارانتی تنها به معنای ابطال ضمانت می باشد.

 

5)کالای برگشتی خود را قبل از اتمام مدت زمان گارانتی و با بسته بندی و شرح کامل مشکل و ایراد فنی و تنها به ادرس کامپیوتر خورنت – فروشگاه اینترنتی ایزاشاپ ارسال نمایید.(تذکر:در صورت برگشت کالا به هر ادرسی غیر از آدرس کامپیوتر خورنت (دفتر فروش اینترنتی ایزاشاپ ) ،هیچ مسئولیتی متوجه ما نمی باشد)

آدرس فروشگاه :
فارس لارستان شهر خور بلوار توحید رو به روی آموزشکده فنی   ساختمان احمدی  -  فروشگاه اینترنتی ایزاشاپ - (فروشگاه رایانه خورنت ) – کدپستی 7437113673

 

 

تست سخت افزار شامل موارد زیر می باشد

۱- باتری (ملاک سلامت باتری کارکرد حداقل 45 دقیقه می باشد و در صورت کارکرد کمتر از این مدت زمان ، دستگاه گارانتی می گردد)

۲ – دی وی دی رایتر

۳- سی پی یو ، رم ، گرافیک ، هارد

۴- کیبورد ، تاچ پد

5- صفحه نمایش (نقاط نورانی ریز لحاظ نمیشود)

6- اسپیکر

۷- پورت یو اس بی

۸- اداپتور

۹-وای فای

 

مواردی که در کارکرد اصلی لپتاپ ایراد و خدشه وارد نمیکنند جزو ایراد سخت افزاری لپتاپ به حساب نمی آیند

۱- پورت لن LAN

۲-بلوتوث

۳- وب کم

4- سنسور اثر انگشت

5 – کیت سیم کارت در لپ تاپ های صنعتی

 

 

گارانتی دستگاههای گارانتی دار و نو  بر عهده شرکت گارانتی کننده می باشد و گارانتی طبق ضوابط آن شرکت اعمال خواهد شد و مشتری میبایست کالای گارانتی را مستقیما به شرکت گارانتی کننده ارسال نماید

 

 

 

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×